DANE FIRMY
P.U.H BOX-MOTO Monika Zuber
41-819 Zabrze, Grunwaldzka 13
NIP: 641-204-96-16 REGON: 241133214
§ 1.
WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Sklep online prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem strony internetowej boxmoto.pl
2. Miejscem zawarcia umowy kupna/sprzedaży jest siedziba Administratora mieszcząca się w Rudzie Śląskiej przy ul. Szarotek 5.
3. Wszystkie zamówienia przyjmowane poprzez boxmoto.pl są realizowane na podstawie niniejszego regulaminu.
4. Zakupów w Sklepie online może dokonywać osoba fizyczna pełnoletnia lub osoba prawna.
5. Klient ma dostęp do Sklepu online bez uprzedniego logowania się.
6. Przed zakupem wymagane jest zapoznanie się z Regulaminem i jego akceptacja.
7. Wszystkie produkty w ofercie sklepu boxmoto.pl. są fabrycznie nowe i posiadają 12 miesięczną pisemną gwarancje.
8. Klient może składać zamówienia w Sklepie online całą dobę. Realizacja zamówienia do godziny 13.00 odbywa się tego samego dnia a po godzinie 13.00 dnia następnego .
9. Nabywca zamówią towar wskazując na produkt którym jest zainteresowany za pomocą opcji dodawania do koszyka.
10. Kontrahent po zakupie jest informowany e-mail o dokonanym zakupie i sposobie dostawy.
11. Oferta sklepu zachowuje ważność na terenie całej Polski.
12. Realizacja zamówień do państw innych niż Polska wymaga dalszych, pisemnych ustaleń. Wysyłki będą realizowane po uprzednim ustaleniu
kosztów i sposobu dostawy.
13. W części Sklepu online zwanej „Koszyk” Klient wskazuje:
-
Ilość sztuk zamawianego produktu
-
Dane kontaktowe (telefon, e-mail).
-
Adres, na jaki ma być dostarczony produkt.
-
Dane firmy jeśli chce by była wystawiona faktura.
-
Sposób dostawy.
-
Sposób płatności
§ 2.
CENA PRODUKTU
1. Ceny podawane w boxmoto.pl przy produktach zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich. Ceny te nie uwzględniają kosztów przesyłki. Ceny produktów mogą zostać pomniejszone w przypadku przyznania rabatu – obniżona cena zostanie wtedy pokazana na stronie koszyka.
2. Ceną wiążącą na produkt jest cena podana na stronie koszyka przy produkcie w chwili składania zamówienia.
3. Informacja na temat całkowitego kosztu zamówienia przedstawiana jest Klientowi na stronie, po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy zamówienia i formy płatności.
4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
5. Koszty przesyłki pokrywane są przez kupującego zgodnie z naszym cennikiem znajdującym się na naszej stronie.
§ 3.
FORMY PŁATNOŚCI I ROZPOCZĘCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Każde złożone zamówienie potwierdzane jest pocztą elektroniczną w tym samym dniu lub w następnym dniu roboczym jeśli zamówienie zostało złożone po godzinie 17.00 (dotyczy dni roboczych).
2. Automatyczne potwierdzenie wysyłane przez system po wpłynięciu zamówienia, ma cel wyłącznie informacyjny.
3. Z chwilą wysłania automatycznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Klientem, a P.U.H. Box-Moto.
4. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia z winy Nabywcy (np. błędny numer telefonu) w ciągu 3 dni roboczych, zamówienie zostanie anulowane.
5. Podczas potwierdzenia zamówienia konsultant handlowy przekaże Klientowi proponowany termin realizacji zamówienia, uzależniony od dostępności zamówionych produktów w magazynie sklepu internetowego boxmoto.pl
6. Zapłata za zamówiony towar może być dokonana:
a. przelewem przed dostawą towaru
b. za pobraniem - zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki
7. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie (dla zamówień płatnych z góry) lub bezpośrednio po złożeniu zamówienia (dla zamówień za pobraniem)
8. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi średnio do 48h.
9. W przypadku, gdy obiecany maksymalny czas kompletacji zamówienia jest przekroczony, a część produktów objętych zamówieniem nie zostanie jeszcze skompletowana, sklep internetowy boxmoto.pl informuje klienta jaki produkt jest niedostępny. Klient w sytuacji opisanej powyżej może:
a. zrezygnować z niedostępnych produktów.
b. wyrazić zgodę na wydłużenie czasu oczekiwania na kompletację całego zamówienia.
10.Klient powinien liczyć się z możliwym opóźnieniem w dostawie paczki spowodowanym przyczynami zewnętrznymi takimi jak , wypadek , niesubordynacja bądź zagęszczony ruch drogowy ( Mowa tutaj o kurierze/paczce ).
11. Sklep internetowy boxmoto.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie produktu lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego produktu lub realizacji zamówienia, wynikające z błędnie podanego przez Klienta lub niedokładnego adresu dostawy.
12. W celu ułatwienia i usprawnienia procesu zakupowego, pomiędzy sklepem internetowym boxmoto.pl a Klientem prowadzona jest korespondencja e-mailowa. W jej ramach kupujący będzie otrzymywał na podany przy zakupie adres e-mail wiadomości dotyczące zamawianych przez niego produktów jak i sposobie dostawy. Wszystkie e-maile zawierają numer zamówienia.
13. W związku ze zmianami w Ustawie o podatku od towarów i usług jakie weszły w życie od 1 stycznia 2020 w zakresie wystawiania faktur do paragonów informujemy, że od tego dnia nie jest już możliwe wystawienie faktury do paragonu na którym nie było numeru NIP nabywcy (art.106b ust.5 Ustawy o VAT):
W związku z powyższym prosimy o dokonywanie wyboru sposobu dokumentowania zakupu(paragon czy faktura) przed sfinalizowaniem transakcji - po wystawieniu paragonu nie będzie możliwości wystawienia do niego faktury.
§ 4
GWARANCJA
1. Każdy oferowany towar posiada 12 miesięczną pisemną gwarancje.
2. Podstawą do złożenia reklamacji jest posiadanie dokumentu potwierdzającego zakup (paragon, faktura) oraz wypełnienie formularza reklamacyjnego.
3. Formularz reklamacyjny można pobrać z zakładki Pliki do pobrania
4. Reklamując części Firm Bosch ,Valeo prosimy o wypełnienie dodatkowego formularza producenta. Również do pobrania z zakładki Pliki do pobrania.
5. Jakiekolwiek problemy techniczne są rozwiązywane poprzez e-maila box_moto@poczta.onet.pl lub zgłaszane telefonicznie pod numer telefonu +48 662651009 , +48 662653033
§ 5
REKLAMACJA
1. Wszystkie produkty zakupione w Sklepie online podlegają wymianie, jeśli:
a. posiadają wady fabryczne.
b. zostały uszkodzone mechanicznie w czasie transportu i szkoda taka została potwierdzona przez spisanie protokołu uszkodzenia z przedstawicielem firmy kurierskiej w sytuacji opisanej w ust. 2 i 3.
c. produkt jest niezgodny z produktem wyszczególnionym w zamówieniu.
2. W przypadku przesyłek kurierskich, jeśli opakowanie jest uszkodzone, należy w obecności pracownika firmy kurierskiej sporządzić protokół szkody nie przyjmując produktu. Przyjęcie produktu przez odbiorcę oznacza brak zastrzeżeń co do transportu.
3. W przypadku przesyłek kurierskich, jeśli opakowanie nie jest uszkodzone, a szkoda transportowa zostanie stwierdzona dopiero po odebraniu przesyłki, klient ma 7 dni na wezwanie firmy kurierskiej i spisanie protokołu szkody.
4. Klient ma prawo do złożenia reklamacji na wady ukryte towaru w ciągu całego okresu gwarancyjnego, pod warunkiem, że w ciągu dwóch miesięcy od momentu stwierdzenia wady produktu zawiadomi o tym sprzedawcę.
5. Aby zgłosić reklamację, klient powinien skontaktować się ze sklepem internetowym boxmoto.pl, pisząc na adres e-mail box_moto@poczt.onet.pl. Do wiadomości powinien być załączony wypełniony formularz reklamacji.
6. Sklep internetowy www.boxmoto.pl najpóźniej w ciągu 14 dni od wpłynięcia reklamacji ustosunkuje się do niej i powiadomi Klienta o sposobie jej załatwienia.
7. Warunkiem koniecznym, aby sklep internetowy www.boxmoto.pl rozpatrzył pozytywnie reklamację jest:
a. dostarczenie przez Klienta dokumentu z opisem reklamacji razem z reklamowanym produktem oraz dowodem jego zakupu , po odebraniu informacji na temat danej reklamacji firma Box-Moto , ustosunkuje się do ostatecznej decyzji co opisane jest w art.6
b. odesłanie reklamowanego produktu do sklepu boxmoto.pl.
8. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.
9. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, sklep internetowy boxmoto.pl wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy lub, jeśli Klient zrezygnuje z produktu, zwróci należność za reklamowany produkt. Dalsze roszczenia są wykluczone.
10. W przypadku, gdy sklep internetowy boxmoto.pl nie będzie w stanie wymienić produktu (na przykład z powodu wyczerpania zapasów) zwróci należność za reklamowany produkt Klientowi. Dalsze roszczenia są wykluczone.
11. Pieniądze są zwracane przelewem bankowym na podany przy klienta numer konta. Pieniądze są zwracane w ciągu 14 dni roboczych od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
12. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje, itd.) nie mogą być podstawą reklamacji produktu w sklepie internetowym boxmoto.pl.
13. W przypadku nieuzasadnionych reklamacji, produkt jest odsyłany do Klienta przesyłką za pobraniem (na koszt Klienta). Informacja o koszcie odbioru przez sklep, jest przekazywana przez konsultanta w momencie składania reklamacji.
14. W przypadku zaginięcia przesyłki w czasie transportu do Klienta procedura reklamacyjna jest uruchamiana 14 dni roboczych od momentu wysłania zamówienia kurierem.
15. Po otrzymaniu od firmy kurierskiej potwierdzenia, że przesyłka zaginęła i klient nie otrzymał jej, zamówienie jest wysyłane ponownie na koszt sklepu internetowego shop.boxmoto.pl
§ 6
ODSTĄPIENIA OD UMOWY ( ZWROT TOWARU )
1. Klient może zrezygnować z produktu kupionego w Sklepie bez podania przyczyny zarówno przed otrzymaniem zamówienia, jak i w ciągu 14 dni roboczych od daty odebrania przesyłki.
2. W przypadku odstąpienia od umowy przed otrzymaniem produktu, Klient powinien poinformować o tym sklep internetowy boxmoto.pl pisząc na adres box_moto.pl
3. Do zachowania terminu 14 dni wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
4. Dokonanie zwrotu jest możliwe tylko wówczas, gdy produkt nie został w żaden sposób uszkodzony lub zamontowany w samochodzie. Zwracane produkty muszą być kompletne.Produkty muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym stanie.
5. Sklep internetowy boxmoto.pl nie przyjmuje zwrotu zamówionych produktów przesyłanych przez Klienta jako paczka za pobraniem.
6. Sklep internetowy boxmoto.pl nie przyjmuje zwrotu zamówionych produktów przesyłanych przez Klienta jako paczka za pobraniem.
7. Jeśli klient płaci za zamówienie z góry, sklep internetowy boxmoto.pl gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zwracanego produktu. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przez sklep internetowy boxmoto.pl zwracanego produktu, pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto, podane w oświadczeniu o rezygnacji z zakupu. Koszt wysłania i odesłania produktu nie podlega zwrotowi.
8. Jeśli klient zwraca tylko część produktów z zamówienia, po zaksięgowaniu zwrotu, klientowi wysłany jest paragon lub faktura za pozostałe produkty, których klient nie zwraca.
9. Sklep internetowy boxmoto.pl zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia w przypadku niemożności określenia czasu realizacji zamówienia, nieprzewidzianej zmiany cen zakupu wprowadzonych przez dostawcę lub w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych.
10.
Zwrotom nie podlegają części używane i montowane
warunkiem zwrotu są nie naruszone plomby gwarancyjne Naszej Firmy
-
części elektryczne i elektroniczne (przełączniki, pompy paliwa, przepływonierze, cewki zapłonowe, żarówki, moduły zapłonowe, sondy lambda, zawory egr, przepustnice itp.)
-
materiały eksploatacyjne oleje, płyny, itd.
-
części sprowadzane od producentów na życzenie klienta
§7
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH RODO
Od 25 maja 2018 roku będzie stosowane Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego
i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, w szczególności z RODO, celem zapewnienia właściwej ochrony danych osobowych, osobie, której dane dotyczą, należy przede wszystkim podać informacje dotyczące przetwarzania jej danych osobowych określone w art. 13 lub 14 RODO – w zależności od tego, czy zostały one pozyskane bezpośrednio od osoby której dane dotyczą, czy też z innych źródeł.
W ZWIĄZKU Z TYM INFORMUJEMY ŻE:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest sklep internetowy Boxmoto.pl z siedzibą: ul. Szarotek 5, 41-709 Ruda Śląska
2. Po zakupie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie sklepu internetowego boxmoto.pl oraz na ich przetwarzanie w celu realizacji zamówień.
3. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta przez sklep internetowy boxmoto.pl a tym samym uniemożliwia zakup w Sklepie online.
4. Robiąc zakupy użytkownik wyraża zgodę na przechowywanie, gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystanie podanych danych, w tym adresu elektronicznego, przez boxmoto.pl w celu reklamy, badania rynku oraz zachowań i preferencji usługobiorców z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości usług świadczonych przez boxmoto.pl zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
5. Dane osobowe znajdujące się w bazie danych sklepu internetowego boxmoto.pl nie są przekazywane podmiotom innym niż uczestniczące w realizacji zamówienia.
6. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
7. Zgodne z ww. Ustawą, Klienci Sklepu mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz usunięcia.
8.W celu zrealizowania zamówienia przekazujemy państwa dane osobowe firmie kurierskiej "DHL"(Imie, Nazwisko, Dokładny adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail) w celu dostarczenia zamówionego u nas towaru.
Poczta Polska Spółka Akcyjna,
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Przechowujemy dane osobowe dla Państwa wygody* oraz do celów marketingowych, dane te NIE są przetwarzane w sposób inny niż wymieniony powyżej.
*Przy kolejnych zamówieniach w naszej firmie wystarczy podać imię oraz nazwisko by odnaleźć powiązany z nim adres na który ma zostać nadana przesyłka. (skraca to czas nadania oraz eliminuje ewentualne błędy w nadaniu)
Powyższa zgoda na przetwarzanie danych może zostać w każdej chwili cofnięta poprzez wysłanie nam odpowiedniej wiadomości na nasz adres mailowy(box_moto@poczta.onet.pl). Po wycofaniu zgody usuniemy Państwa dane osobowe z naszej bazy.
§ 8
POLITYKA COOKIES (CIASTECZKA)
1. Polityka sklepu dotycząca cookies.
Dla Państwa wygody boxmoto.pl używa plików cookies i podobnych technologii m.in. po to, by dostosować serwis do potrzeb użytkowników, i w celach statystycznych.
2. Co to są cookies?
Cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedza internauta, do urządzenia internauty. Cookies używają też serwisy, do których się odwołujemy.
3. Do czego służą cookies?
boxmoto.pl stosuje cookies wydajnościowe, czyli służące do zbierania informacji o sposobie korzystania ze strony, by lepiej działała, oraz funkcjonalne, czyli pozwalające „pamiętać” o ustawieniach użytkownika (np. język, rozmiar czcionki, wybrane auto).
4. Ustawienia dotyczące cookies.
W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych tu cookies.
§ 9
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy:
I. Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
II. Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
III. Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
IV. Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
V. Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.
VI. Ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
2. Wszelkie informacje dotyczące specyfikacji produktów pochodzą z materiałów publikowanych przez producentów. P.U.H. Box-Moto zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów.
3. Sklep internetowy boxmoto.pl dokłada należytej staranności, aby treść oferty sprzedaży produktów jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości. Z uwagi na możliwość wystąpienia błędów podczas dokonywanej aktualizacji (np. cen, konfiguracji, itd.) – ewentualne rozbieżności lub błędy zostaną skorygowane w trakcie realizacji zamówienia.
4. Materiały, zamieszczone na stronie sklepu boxmoto.pl podlegają ochronie prawnej. Opisy produktów, zdjęcia, skrypty i inne pliki wchodzące w skład sklepu boxmoto.pl są własnością firmy P.U.H. Box-Moto lub zostały wykorzystane za zgodą twórców lub podmiotów uprawnionych. Podawane w opisach produktów specyfikacje pochodzą z materiałów publikowanych przez ich producentów.
5. Wszystkie nazwy produktów oferowanych do sprzedaży przez sklep internetowy boxmoto.pl są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej.
6. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 15.03.2014