1. Każde złożone zamówienie potwierdzane jest  pocztą elektroniczną w tym samym dniu lub w następnym dniu roboczym jeśli zamówienie zostało złożone po godzinie 17.00 (dotyczy dni roboczych).

 2. Automatyczne potwierdzenie wysyłane przez system po wpłynięciu zamówienia, ma cel wyłącznie informacyjny.

  3. Z chwilą wysłania automatycznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Klientem, a P.U.H. Box-Moto.

4. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia z winy Nabywcy (np. błędny numer telefonu) w ciągu 3 dni roboczych, zamówienie zostanie anulowane.

 5. Podczas potwierdzenia zamówienia konsultant handlowy przekaże Klientowi proponowany termin realizacji zamówienia, uzależniony od dostępności zamówionych produktów w magazynie sklepu internetowego shop.boxmoto.pl

 6. Zapłata za zamówiony towar może być dokonana:

a. przelewem przed dostawą towaru

b. za pobraniem - zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki

 7. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie (dla zamówień płatnych z góry) lub bezpośrednio po złożeniu zamówienia (dla zamówień za pobraniem)

 8. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi średnio do 48h.

 9. W przypadku, gdy obiecany maksymalny czas kompletacji zamówienia jest przekroczony, a część produktów objętych zamówieniem nie zostanie jeszcze skompletowana, sklep internetowy shop.boxmoto.pl informuje klienta jaki produkt jest niedostępny. Klient w sytuacji opisanej powyżej może: 

a. zrezygnować z niedostępnych produktów.

b. wyrazić zgodę na wydłużenie czasu oczekiwania na kompletację całego zamówienia.

  10.Klient powinien liczyć się z możliwym opóźnieniem w dostawie paczki spowodowanym przyczynami zewnętrznymi takimi jak , wypadek , niesubordynacja bądź zagęszczony ruch drogowy ( Mowa tutaj o kurierze/paczce ).

 11. Sklep internetowy shop.boxmoto.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie produktu lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego produktu lub realizacji zamówienia, wynikające z błędnie podanego przez Klienta lub niedokładnego adresu dostawy.

 12. W celu ułatwienia i usprawnienia procesu zakupowego, pomiędzy sklepem internetowym shop.boxmoto.pl a Klientem prowadzona jest korespondencja e-mailowa. W jej ramach kupujący będzie otrzymywał na podany przy zakupie adres e-mail wiadomości dotyczące zamawianych przez niego produktów jak i sposobie dostawy. Wszystkie e-maile zawierają numer zamówienia.

13. W związku ze zmianami w Ustawie o podatku od towarów i usług jakie weszły w życie od 1 stycznia 2020 w zakresie wystawiania faktur do paragonów informujemy, że od tego dnia nie jest już możliwe wystawienie faktury do paragonu na którym nie było numeru NIP nabywcy (art.106b ust.5 Ustawy o VAT):

W związku z powyższym prosimy o dokonywanie wyboru sposobu dokumentowania zakupu(paragon czy faktura) przed sfinalizowaniem transakcji - po wystawieniu paragonu nie będzie możliwości wystawienia do niego faktury.